43 comments

  1. I dont know much about who you are or about the history of this online casino, but you went out of your way to cause problems for this casino by not providing full information up front and by requesting a partial withdrawal without any play. These are not realistic circumstances under which a player may encounter rogue behavior. For example, because of the way you signed up, they may be concerned about money laundering or other fraud that is using their banking service as a middle-man. You also went out of your way to mention (twice!) an incident from 2018, which had no relevance to the audit you conducted and only served to show you had an agenda. Did you ask them for a response before posting this video? Thats what a good investigative journalist does.

    I say this as someone who has audited online casinos professionally, this is not how to go about making the case and says more about you than them. They may or may not be rogue or incompetent, but your video was useless in this regard. I hope your future videos are more thoughtful about these issues.

    1. @Prof. Eliot Jacobson you blame them for mentioning that the casino had fake games? I dont believe what I just read 🙄 are you working for this casino? are you paid to post these nonsense?!😳

    2. @LCB Thanks for the info. This is yet another reason why you shouldnt do auditing. There are too many conflicts of interest, and every time you correct me you make the case stronger. You say early in the video that they are rogue labelled, yet you are affiliated with them. I think auditing a company that you both label rogue and have as an affiliate cannot in any way be viewed seriously. An audit should not be done on any company that you have a business relationship with. And, if you already list them as rogue, the question is why you would have any business relationship with them whatsoever.

      But, Ive said enough. Cheers to you and your company. I wish you the best success in all you do.

    3. @Prof. Eliot Jacobson Sorry this is false. We are affiliated with this program ( but not promoting them ), and have them listed on LCB . Thus your assumption is wrong. The purpose of this project is to test as many casinos as possible, good or bad, in the same way, reg, dep, play, cashout. And document the process. Granted that we did report on casinos in past that we are not affiliated with ( e.g. due to complaints or fake games ) but again not for the reason you state.

      Making this dumb mistake does not take away from the findings reported in the video. Its all documented as it happened. It is what it is, errors happen.

      best
      LCB Team

    4. ​@Prof. Eliot Jacobson Screen shot shows remaining $2.34 in the cashier. $50 was cashed out.

      By removing the video one might think we got something to hide, and this stupid mistake is a learning lesson for sure, but the purpose of the report was to document the process and that was done regardless of the accidental contradiction mentioned in the video.

      thanks!

    5. @Loren Lorson The problem is that LCB is an affiliate company and they are auditing a non-affiliate casino. At its face, this is a conflict of interests as their intention could be (not saying it is) to drive people away from non-affiliates and towards their own affiliated casinos. There can be real damage to the audited company by virtue of an audit that is not unbiased, transparent and rigorous. Unfortunately, its first attempt, @LCB has shown they dont fully understand these principles. They are good guys and I think they will do better going forward. Got to go now, @Loren, so no further responses from me. But I hope you will take some time to consider what it means to conduct a fair audit.

      This was my company before I sold it to Charles Mousseau in 2013:

  2. Пинап это лохотрон кидалы это просто хуета не играйте в него

    1. Dear ruslan viza,
      Please be advised that LCB is the English speaking forum. Pin-Up casino removed fakes games but remains on our warning list due to delayed withdrawals and slow and unresponsive customer support. Feel free to post the complaint by following this thread . Our moderators may try contacting the casino representative and assist you further.
      Best regards,
      LCB Support Team

    1. Hi Yogesh Singh,
      Pin-Up casino removed fakes games but remains on our warning list due to delayed withdrawals and slow and unresponsive customer support. Please check the full report here
      Best regards,
      LCB Support Team

  3. Well you must a use the money that you deposit for withdrawal, if not will be easy to clean money

    1. Dear carlos silva,
      Pin-Up casino removed fakes games but remains on our warning list due to delayed withdrawals and slow and unresponsive customer support. If you have any issues, feel free to post the complaint by following this thread . After that our moderators will try contacting the casino representative and assist you further.
      Best regards,
      LCB Support Team

  4. I had withdrawn my money 2 days earlier but havent got still….what should I do?

    1. Hi kaustubh mandole,
      Pin-Up casino removed fakes games but remains on our warning list due to delayed withdrawals and slow and unresponsive customer support. Feel free to post the complaint by following this thread . Our moderators will try contacting the casino representative and assist you further.
      Best regards,
      LCB Support Team

  5. Pin up is fake they dont give my deposit money points please dont promoted these fake website

    1. Hi Nena Sharma,
      Pin-Up Casino remains on our warning list due to delayed withdrawals and slow and unresponsive customer support. Please be advised that we keep testing the casinos to advise the players what they might expect during each stage from signing up to withdrawal. Feel free to post the issue by following this thread . Our moderators will try contacting the casino representative and assist you further.
      Best regards,
      LCB Support team

  6. I think you helped a lot cause I am using pin up casino and now the customer support give reply in few minutes and also giving satisfactory answers but I didnt made withdrawal request so I want to know that it really gives withdrawal cause many guys told me that they really gives withdrawal

    1. Hi SKULL GAMER,
      Please check out the Pin Up Casino review page for our members experience. Pin-Up casino removed fakes games but remains on our warning list due to delayed withdrawals and slow and unresponsive customer support. If you experience any issues when making a withdrawal, please post your experience by following this thread . After that our moderators will try contacting the casino representative and assist you further.
      Best regards,
      LCB Support Team

  7. CORRECTION:
    We apologise for an honest mistake we made at 1:08​ when we wrongly stated that there was no game play. There was a mistake in the script which ended up in the video. The fact is we did play, our deposit was $75 ( minus fees), and we cashed out $50 as stated. We do understand there are anti money laundering T&Cs. and why there is wagering on straight deposits.

    Having in mind that they have $50 minimum withdrawal and since the point of this video was to test their cash-out policies and customer support responsiveness, we simply had no choice but to cash out once our balance was down to $52.34 without meeting that play-through. Here is a screenshot of our cashier history: You can see the remaining $2.34 balance.

    Still matter of fact is, regardless whether there was or there was not any game play , the purpose of this video is to show and document the process at PinUp as real player experience.

    LCB Team

  8. Salam mən 400 AZN QAZANMİSAM KARTİMA OUL OTURMUR AMA XAİS EDİREM KOMEKLİK EDİN

    1. You can post your complaint at

      One of our friendly Moderators will be more than happy to look into your case and get in touch with the casino in case, on your behalf.

      Cheers
      LCB Team

  9. Want us to review more casinos? Let us know in the comments below.

    1. just to add that we are already working on several reports including one for Bovada, Slots.lv, Genesys, BoVegad and others

      stay tuned
      Zuga LCB

  10. Do the same test for Fastpay and Instantpay casinos

    1. Dear BestNetentCasino Info,
      Thanks for your comment. We will keep it as an idea for some of our future projects.
      Best regards,
      LCB Support Team

  11. Thank you for doing this for players! It’s good to see how casinos actually do (or don’t do) their work, to see an example and have in mind which casinos to avoid. 🙌🏻👍🏻

    1. Youre most welcome Khloe Kk, that is why we will keep testing the casinos to advise the players about each stage from registering to withdrawal.
      Best regards,
      LCB Support Team

  12. is this really true? do people receive money in the bank account?

    1. Dear Nandinha Ursulino,
      This genuine video is made by the player who has recorded the entire process from signing up to withdrawal. This is why the project comes up, to provide the real experience to the players. If you wish to find more information on this casino and the members experience there, please check out its review page
      Best regards,
      LCB Support Team

  13. Me too, I register , for test. And one week, I do 4 deposit , and I have many many problems , the suporte it’s terrible . Every body, say what it answers exactly , it is also written on the website, and if it were to copy and paste the information already written on the website, I would not need to contact you

    1. Hi Ana Macena,
      Thanks for sharing your experience. Pin Up casino remains on our warning list due to delayed withdrawals and slow and unresponsive customer support. Feel free to post the complaint by following this thread . Open a new topic for your complaint.
      In the subject line state the casino, you have a complaint about and the problem you have with the casino. Then shortly describe your complaint. After that our moderators will try contacting the casino representative and assist you further.
      Best regards,
      LCB Support team

  14. what a shithole , thx for the heads up

    can u do Intertops and 888 next?

    1. Dear Trucker Dzoe,
      Thanks for your feedback. We will keep it as a proposal for some of our future projects.
      Best regards,
      LCB Support Team

Comments are closed.